Panel zgłoszeń serwisowych dla klientów X-COM
Na codzień opowiadamy o inwestycjach i optymalizacjach wdrożonych u naszych Klientów, podkreślając jak ważne jest wychodzenie na przeciw oczekiwaniom i wyprzedzanie konkurencji o krok.
Tym razem opowiemy o sobie. Z przyjemnością informujemy, że w grudniu oddajemy naszym klientom Panel zgłoszeń serwisowych. Panel będzie dostępny przez przeglądarkę z optymalizacją wyświetlania na komputerach oraz urządzeniach mobilnych. Na jednym koncie klienckim, będzie możliwość dodania wielu użytkowników.
Możliwości i funkcjonalności Panelu:
- Pełny rejestr zgłoszeń z aktualnymi statusami i powiązaną korespondencja (email, załączniki, komentarze).
- Stany rozliczeń dla poszczególnych zleceń z podziałem na czas płatny i bezpłatny.
- Posiadane aktualne wykupione usługi (pakiety usług, umowy ryczałtowe, umowy wsparcia) wraz z okresem ich ważności, stanem posiadanego pakietu godzinowego.
- Rozliczenia zleceń na kolejne okres z podziałem na ilość prac fakturowanych i bezpłatnych oraz kilometrów powiązanych z dojazdem do klienta.
- Możliwość eksportu danych do Excela oraz do PDF.
- Możliwość filtrowania i grupowania danych po różnych kryteriach (daty, statusy, stan, obszar, rodzaju zgłoszenia, osoby zgłaszającej).
Jak z niego skorzystać?
Dane do logowania sa unikalne dla każdej firmy.
Klienci, którzy mają z nami podpisaną umowę serwisową, otrzymają dane dostępowe drogą mailową, w innych przypadkach należy wypełnić formularz lub napisać do nas maila z prośbą o dostęp do panelu.