Panel zgłoszeń serwisowych dla klientów X-COM

Na codzień opowiadamy o inwestycjach i optymalizacjach wdrożonych u naszych Klientów, podkreślając jak ważne jest wychodzenie na przeciw oczekiwaniom i wyprzedzanie konkurencji o krok.

Tym razem opowiemy o sobie. Z przyjemnością informujemy, że w grudniu oddajemy naszym klientom Panel zgłoszeń serwisowych. Panel będzie dostępny przez przeglądarkę z optymalizacją wyświetlania na komputerach oraz urządzeniach mobilnych. Na jednym koncie klienckim, będzie możliwość dodania wielu użytkowników.

Możliwości i funkcjonalności Panelu:

  • Pełny rejestr zgłoszeń z aktualnymi statusami i powiązaną korespondencja (email, załączniki, komentarze).
  • Stany rozliczeń dla poszczególnych zleceń z podziałem na czas płatny i bezpłatny.
  • Posiadane aktualne wykupione usługi (pakiety usług, umowy ryczałtowe, umowy wsparcia) wraz z okresem ich ważności, stanem posiadanego pakietu godzinowego.
  • Rozliczenia zleceń na kolejne okres z podziałem na ilość prac fakturowanych i bezpłatnych oraz kilometrów powiązanych z dojazdem do klienta.
  • Możliwość eksportu danych do Excela oraz do PDF.
  • Możliwość filtrowania i grupowania danych po różnych kryteriach (daty, statusy, stan, obszar, rodzaju zgłoszenia, osoby zgłaszającej).

Jak z niego skorzystać?

Dane do logowania sa unikalne dla każdej firmy. 

Klienci, którzy mają z nami podpisaną umowę serwisową, otrzymają dane dostępowe drogą mailową, w innych przypadkach należy wypełnić formularz lub napisać do nas maila z prośbą o dostęp do panelu. 

Najbliższe webinaria

Webinarium

Zarządzanie magazynem wysokiego składowania dla WAPRO MAG

10 stycznia 2025 godz. 10:00

Webinarium

Szkolenie online z programu WAPRO MAG

19 lutego 2025 godzi. 9:00

Webinarium

Zalety i możliwości systemu produkcyjnego dla WAPRO MAG

17 stycznia 2025 godz. 10:00

Zgoda na pliki cookie z Real Cookie Banner