Pomoc Systemu Produkcja
Okno poprawy godzin pracy pracownika
Okno poprawy godzin pracy pracownika przedstawia listę zmian i/lub nieobecność danego pracownika w kontekście wybranego dnia. Z poziomu tego okna możliwe jest dodawanie zmian, edycja godzin od/do zmian i nieobecności oraz ich usuwanie.
- Pracownik - Imię i nazwisko pracownika lub nazwa użytkownika, którego dotyczy lista zmian.
- Data - Dzień i data, którego dotyczy lista zmian.
- Nazwa - Nazwa zmiany lub Nieobecność.
- Kolor - Kolor przypisany dla danej zmiany lub nieobecności.
- Od/Do - Zakres godzinowy trwania zmiany lub nieobecności.
Dostępne przyciski w oknie:
- Dodaj - Wyświetla okno dodawania godzin pracy dla pracownika. Uwaga! Nie ma możliwości dodania zmiany, której czas od/do pokrywa się z już przypisaną zmianą.
- Popraw - Uruchamia okno poprawy godzin zmiany lub nieobecności.
- Usuń - Usuwa zmianę lub nieobecność.