Rozwiązanie:
- Uruchomić na prawach Administratora na serwerze IIS Menadżera Internetowych usług informacyjnych,
- Wybrać z sekcji Połączenia Pule aplikacji w celu weryfikacji czy są pule, których stan pokazuje Zatrzymane
- Jeżeli któraś z Puli aplikacji jest zatrzymana należy ją uruchomić, poleceniem z sekcji Akcje
- Po odczekaniu około minuty w celu weryfikacji poprawności działania usługi należy wybrać polecenia z sekcji Akcje polecenia Przeglądaj *:nr portu bramki (https)
Na końcu należy sprawdzić połączenia urządzeń POS z serwerem IIS
Komunikat ten może również dotyczyć błędu związanego z ważnością certyfikatu
Rozwiązanie:
- Uruchomić na prawach Administratora na serwerze IIS Menadżera Internetowych usług informacyjnych,
- Wybrać z sekcji Połączenia właściwą Witrynę bramki np. PROGate
- Z sekcji Akcje (prawa strona okna Managera) odszukać i wybrać polecenie Powiązania…
- W otwartym oknie Powiązania witryny należy zaznaczyć witrynę https i potwierdzić wybór poleceniem Edytuj
- W otwartym oknie Edycji powiązań należy wyświetlić certyfikat SSL w celu weryfikacji daty ważności certyfikatu
- Jeżeli certyfikat utracił ważność należy wrócić do głównego menu, wybrać z sekcji Połączenia serwer bazy XXXX i odnaleźć zawartość Certyfikaty serwera, aby wygenerować nowy certyfikat
- W kolejnym kroku wrócić do pkt 2 i podmienić certyfikat witryny na stworzony nowy.
- Z sekcji Akcje (prawa strona okna Managera) należy odszukać i wybrać polecenie Uruchom ponownie
- Po odczekaniu około minuty w celu weryfikacji poprawności działania usługi należy wybrać polecenia z sekcji Akcje: Przeglądaj *:nr portu bramki (https)
Na końcu należy sprawdzić połączenia urządzeń POS z serwerem IIS